Subject:
Bygge av stor legotågbana.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 24 Jan 2006 15:39:51 GMT

Har köpt på mig Lego i snart 8 år och det börjar bli tid att börja bygga nu.
Sonen har blivit 8 år så han börjar bli duktig på att bygga.

Har 50 m2 rum till förfogande,250 m 12v-räls och 35 olika tågset.
Därtil finns oxå 2 m2 osorterat Lego

Vad ska man ha?Vill ha så mycket tågrelaterat som möjligt.
Lokstallar,bangårdar,stationer,fabriker o,s,v.

Har letat runt på olika legosidor men har svårt att bestämma oss.

Vill vara säker från början då detta kommer att bli ett projekt som kommer att
vara i ett par år tror jag.

Kom med förslag och tips?

Är där någon annan här som har börjat eller ska?

Tack på förhand