    Re: Hur få poster till vänster? —Andréas Rootzén
   (...) Skulle man inte kunna tänka sig att flera skulle kunna dela detta konto? Tobbe kan ju stå kvar men att fler har tillgång, eller behöver det vara en person? Jag vet själv hur min tid här blir, och det är ju minst sagt varierande från varje dag (...) (19 years ago, 16-Jan-06, to lugnet.loc.se)

        Re: Hur få poster till vänster? —Tommy Eriksson
   (...) Vill inte att det ska låta fel men jag skulle nog kunna ta över rollen som admin. Inte för att jag alltid är här men nån gång om dan brukar det bli. Det är sällan det skrivs här så jag lär inte behöva jobba ihjäl mig. Då finns det åtminstone (...) (19 years ago, 16-Jan-06, to lugnet.loc.se)