Re: Hur få poster till vänster?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 12 Jan 2006 21:30:37 GMT

Hoj!

Snurfade förbi i jakt på en bild från Robotwars och SweLUG#7 och såg den här
posten. Har inte varit in hit sedan #8 eller så.

Det är jag som (miss)sköter uppdateringarna av sidan.

Jag föreslår att ni kontaktar någon admin för Lugnet och utser en ny admin. Jag
har inte tid eller energi för LEGO just nu, tyvärr. All ledig tid går åt att
umgås med min sambo och att cykla. Jobbet äter upp en betydligt större del av
mitt liv än tidigare och numer "brinner" jag för cykling rätt hårt även
vintertid.

Dock börjar inspirationen komma åter och allt LEGO finns kvar och står framme.
Så en vacker dag är jag kanske tillbaka.

Men knappast i mina forna glansdagar. Jag brände nog ut mig på mina krav att
fota allt jag byggde och deltagande/arrangerande av LEGO-träffar. Att Lugnet
blev som det blev med alla trista diskussioner kring färgen grå bidrog också.

I'll write this in English in case you need my aproval of degrading my
admin-role for this part of Lugnet. I do no longer have the time and energy to
be involved in On-Line LEGO-related activities (or Off-Line for that matter) so
I deem it best to put a new admin in my place. Thanks.

Ha det bäst allesammans och vi syns där vi ses! Harri håller mig halvt ajour om
vad som händer och sker. Att det är en ful Mindstorms NXT på gång, exempelvis.

Hälsar,