Subject:
God Jul
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 26 Dec 2005 15:45:24 GMT

Hejsan
Hur har det gått på Julklappsfronten? (Endast Legoprodukter räknas här)
Min släkt är lite snea på att ge mig Lego så jag har fått hjälpa tomten på
traven i år, vilket resulterade i en smått begagnad 8480 (Technicrymdfärjan).
Lite typiskt att man ska behöva tänka på allt själv för att fixa en perfekt
julklappsöppning...någon som lyckades bättre på den fronten (fick Lego från
någon annan än sig själv).