Subject:
Hej..
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 12 Dec 2005 21:20:12 GMT
Highlighted:
(details)

Hej alla lugnet fans!

Här kommer ett erbjudande exklusivt för Er innan jul! =)

Som några av Er kanske redan har hört?, så ska jag öppna en internet-butik
snart!  (www.brickshop.se)

Vem är jag då?

Jag heter Marcus Lundquist och är 21 år gammal.. Jag bor i Halmstad och det är
här jag tänkt driva min affärsverksamhet. ;)

Min  "Lego-karriär" :) började i vintras. På www.tradera.com byggde och
sålde jag en hel del Lego under aliaset "SanAndreas" (nu bytt till brickshop.se)

Efter att ha suttit i 5 månader och byggt dubbletter på de flesta modellerna i
Legos historia tröttnade jag lite..

Så jag kontaktade Lego och frågade om jag kunde få bli kund hoss dem.., och det
är den vägen jag gått för att komma hit.

Mina planer är att öppna en sida för alla som tycker det är kul med Lego.
barn, ungdomar och vuxna. Dock är det kanske mer inriktat till oss lite Äldre
byggare! =)

Med ett utbud på det vanliga sortimentet som kan hittas ute i de vanliga
butikerna ska jag även ha försäljning av lösa bitar. Både nytt och begagnat.

Gratis frakt på lösa bitar. konceptet är byggt på www.bricklink.com..

När det börjar klinga i kassan sen ska sidan byggas ut med medlemsforum,
Egna sidor där man kan diskutera, visa bilder, -komentera m.m.

En sida där allt och alla finns! hehe. vi får väl se hur det blir med det.

Det som kommer finnas nu i början är ingenting. jo, lite kommer jag väl att ha.
Men kanppast något fullspcäkat sortiment.

Jag kommer bygga upp lagret efterhand. Men det går att beställa vad man vill
ändå!

För att inte skriva en halv roman här tänkte jag fortsätta lite i efterhand..

Mitt special erbjudande nu för den som vågar gäller:

(Det är möjligt att Lego inte har det ni vill ha på lager, maila mig det ni
önskar beställa så svarar jag om dem har det hemma!)

Gör så här:

1. Gå in på www.hikmet.se och välj ut valfri Lego produkt/er.

2. Dra av 10% på priset.

3. Skicka sen ett mail till mig med namn, adress och vad ni ska ha.

4. jag svarar så fort jag kan. om det finns i lager

5. beställning skickas.

Mer info får ni under beställningarna. -fraktkostand, leveranstider m.m.

mer info? miala till kundtjanst@brickshop.se eller marcus@brickshop.se

Det är snabba ryck så  erbjudandet gäller bara t.o.m den 14 Dec.

Inga garantier, men hinner jag så går det!

Hej än så länge!

Mvh Marcus

www.brickshop.se