Subject:
Takbitar
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 20 Oct 2005 19:44:06 GMT

Hej någon mer som funderat på varför det inte finns ändbitar till
http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=3299 ?
45graders taknockar finns i ettor, tvåor, treor och fyror samt ändbitar

Till 45graders ser ändbiten ut så här:
http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=3048
(om det var någon som inte hängde med i min förklaring)

Om inte annat så behövs de när man bygger med:
http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=3675
...för eller senare så ska ju taket ha en topp.

Två andra bitar som saknas i 33graderssystemet är vinkelbitarna:
http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=3046a
http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=3049

...det om mina funderingar....snälla säg att jag inte är ensam.
/Andréas