  Re: Halva priset på Lego

(...) Håller med det har varit lite väl dåligt med inlägg på ett tag. Var är alla? Det blir ingen rabatt för mig. Jag kan inte ta mig till affären i tid. (19 years ago, 22-Sep-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Halva priset på Lego

Phew, nu har man varit på toys r us och trängts. :-) Hade möjlighet att flexa ut en stund på jobbet så jag passade på att åka dit till kl 10 när de öppnade. Det var nog tur för gisses vad mycket folk det var... bara i lilla Gävle, kan tänka mig (...) (19 years ago, 22-Sep-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Halva priset på Lego

Själv stegade jag in på Toys r Us vid Marieberg (Örebro) kl 10:15 på torsdagen... Då var kalabaliken redan i full gång! Hur mycket folk som helst, de allra flesta med kundvagnar till brädden fylda av LEGO-kartonger. Själv hadde jag varit där och (...) (19 years ago, 23-Sep-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Halva priset på Lego

(...) Misströsta inte än. Jag pratade med en av de anställda på TRU här i Linköping och de väntade in en ny leverans från LEGO någon gång under fredagen så att de skulle kunna fylla på till helgen. Det är nog en bra idé att ta en sväng i eftermiddag (...) (19 years ago, 23-Sep-05, to lugnet.loc.se)