Subject:
Lite förhoppningsvis intressanta bilder.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 10 Sep 2005 20:05:47 GMT

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=144849

Nå väl de första 2 bilderna är på en ram jag byggde för att försöka ta reda på
just hur stor en ISD är. Den var inte svår att bygga och består mest av en himla
massa 1x16 och gångjärn men ger ändå ett hum om storleken.

Nästa bild är på kretskortet som sitter i radiosändarna till bla DC. Jag har
fler bilder men orkar inte krympa alla nu. De kommer till slut att hamna på min
hemsida.

De sista 2 bilderna är på rcplanet jag håller på att bygga. Det är långt ifrån
klart men jag la ut vingarna och kroppen så ni kan se ungefär hur det kommer se
ut. Som referens la jag en sändare jag nämnde tidigare plus sändaren som kommer
kontrollera flygplanet, en Hitec optic 6.