    Fynda på Åhlens (i varje fall i Lund) —Anders Isaksson
   På väg hem från Legoland stannade vi några dagar i Lund. På Åhlens hade dom rea på Lego! Vi fyllde på vårt förråd med: 7531 Clikits 99:- 4099 Designer, fordon, 90:- 4100 Designer, Mecha, 90:- ordinariepris 200:- eller mer. (19 years ago, 3-Jul-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Fynda på Åhlens (i varje fall i Lund) —Tobbe Arnesson
   Jag och Harri tömde Åhléns i Ludvika på Designer Dinosarna (URL) för halva priset (de hade tre). Döm om min förvåning när jag såg att de var tillbaka i sortimentet till ordinarie pris!? /Tobbe (19 years ago, 7-Jul-05, to lugnet.loc.se)