    Paypal —Andréas Rootzén
   Har sett att en del inte vill ha betalt med paypal som är anslutet till kreditkort...Varför??? Gör det någon skillnad? Kan det vara att man betalar någon % extra?...nått borde det vara iaf. MVH Andréas (19 years ago, 22-Jun-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Paypal —Olof Dahlberg
   (...) Tjenare! Jo, Papal har två typer av konton, "Personal" och ... nåt annat. "Personal"-konton får man inte använda för att ta emot kortbetalningar, och inte hur mycket som helst andra pengar heller. Anledningen att inte ha den andra sorten är (...) (19 years ago, 22-Jun-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Paypal —Andréas Rootzén
   (...) Höll för mig att man inte får ta skicka mer än en viss mängd + det man får ta emot...dock fattar jag inte varför de gör skillnad på pengar som är på ett konto och skickas eller pengar som dras från ett kort och skickas...det syns väl inte hos (...) (19 years ago, 22-Jun-05, to lugnet.loc.se)