 Help on Searching

 Local / Sverige / 2680
2679  |  2681
Subject:
Alternativ til ULV konkurranse?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 17 Jun 2005 15:14:52 GMT
Viewed:
1686 times

Hei folkens,

Har fulgt litt med her på forumet og lagt merke til at dere har hatt flere
treff og ULV konkurranser.

Har dere forslag til konkurranse konsept slik som ULV men uten kjøretøy?
Har arangert to slike ULV konkurranser her i Tromsø hvor jeg bor, for venner
og bekjente. Men jentene er ikke så veldig begeistret for kjøretøy og
tekniske innretninger (de fleste jentene iallefall). Så forslag til slike
LEGO-konkurranser som ALLE vil/kan være med på er velkommen.

Hilsen
Øyvind Steinnes
Tromsø
Norge