    lhalva priset —Akira Öberg
   HEJ det öppnade en BR leksaker affär här i Nyköping idag å dom hadde halva priset på en hel del saker så såm ris 2,0 ca:1200kr dirt crusher ca:700 M.M. tror inte ja blev lite sur över att jag just köppt ris för 1800 synd att man inte e rik å kunde (...) (19 years ago, 20-May-05, to lugnet.loc.se)

        Re: halva priset —Eric Hampusgård
   (...) INTE IGEN! Det är andra gången på mindre än en månad som jag missar en sejl! Vi måste skapa en alarmlista så att vi kan få informationen spridd fortare. Jag hade kunnat ta bilen till Nyköping enkom för en RIS, om den kostat 1200 spänn. // (...) (19 years ago, 23-May-05, to lugnet.loc.se)