    Re: Skeptisk.. —Andréas Rootzén
   (...) Det förekommer överallt...folk verkar tro att byggklossar=lego ...De borde lära sig att förstå det där med varumärken. Har hotat med stämning ett antal gånger då jag fått plagiatlego när jag köpt begagnat. Har funkat hittils men det svider (...) (19 years ago, 9-May-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Skeptisk.. —Tore Eriksson
   (...) En lustig grej jag märkte är att ett varumärke faktiskt kan bli ett vanligt substantiv. (URL) Ordet 'termos' finns ju i SAOL, fast Thermos är registrerat varumärke i över 115 länder enligt www.thermos.com . (19 years ago, 11-May-05, to lugnet.loc.se)