Subject:
Skeptisk..
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 8 May 2005 11:01:50 GMT

http://www.ebay.se/viItem?ItemId=5973245313

Saxat från sidan:
"Detta är ej svenska lego utan kommer från polen,men samma kvalite och passar
utmärkt ihop med det svenska.På detta och det svenska märks alltså INGEN
skillnad.Så ingen billig kopia alltså....
Är du ändå inte nöjd erbjuder jag återköp på denna produkt,jag står dock ej för
något porto.
Detta lego har blivit väldigt populärt så framöver kommer jag lägga upp mera så
håll utkik! "