  Re: Sökes: Kvinnliga minifiggar...

(...) Det känns inte som jag behöver så mycket i utbyte för lite överblivit hår. Men du får gärna skicka över nån brunhårig blåvit kille om du vill. :) Varför har man så många sånna förresten? Har du köpt på dig en bunt fotbollsspelarbussar? (19 years ago, 5-May-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Sökes: Kvinnliga minifiggar...

(...) Skicka mig en postadress så kommer han! (...) Inte jag, men andra :-) Jag fick ett antal som betalning för 'gröna löv' för något år sedan när dom första plocklådorna dök upp i affärerna. (19 years ago, 5-May-05, to lugnet.loc.se)