Re: 2000 LEGO
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 13 Jan 2000 12:44:32 GMT

"TM" == Tobias Möller <tobias.moller@telia.com> writes:

TM> Nu har Arctic och Stad Jr. dykt upp i affärerna, men ingen affär jag var i
TM> hade 2000-katalogen.

Några Technic 'Slammer' sets har också dykt upp. Och Battle Droid
verkar vara borta. Den kanske kommer tillbaka senare tillsammans med
Pit Droid och Destroyer Droid (som jag sitter och väntar på). Och
förresten har Stor och Liten höjt priset på RIS till 2199.

Mvh,

Johannes.
--
"while(!asleep()) sheep++;" -- Janne Johansson.

Visually inspecting visual programming languages.