  Re: Sökes: Kvinnliga minifiggar...

Hmm.. ska kolla i gömmorna. Har för mig att jag skickade en "LEGO-babe" till Holland som kompensation för att jag inte hittade en kock som skulle varit med till Mr Van Ree. Han var rätt så nöjd med den. ;-) Det är väl torso, huvud och eventuellt hår (...) (19 years ago, 26-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Sökes: Kvinnliga minifiggar...

(...) Hår är mycket välkommet. Med rätt frisyr blir ju även en vanlig smiley en godtagbar flicka. Också 'klänningar', typ den nedre på (URL) Anders Isaksson, Sweden BlockCAD: (2 URLs) (19 years ago, 26-Apr-05, to lugnet.loc.se)