Subject:
Lego till Salu
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 11 Mar 2005 02:31:18 GMT

Kanske börjar bli lite utplockat på vissa ställen men det är mycket kvar ändå.
La upp sidan igår natt och den kom ut på blocket på morgonen...
De flesta modellerna har faktiskt gått åt men som ni ser så har jag massor av
beskrivningar. Var meningen att jag skulle varit klart med allt innan Swelug så
att jag kunde tagit med det som varit av intresse ...han dock inte.

http://www.rootzen.se/begagnatlego/

Jaja är det något som ni är sugna på så är det bara att höra av sig.
Olof har dock redan varit och roffat åt sig  ; )
...så nått tecniclego är det inte kvar.

MVH
Andréas