Re: SV: FYND!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 9 Jan 2000 12:13:25 GMT

In lugnet.loc.se, Tommy Larsson writes:
Jag har r=E4knat ut att jag kan k=F6pa 333 3040 "Husask" f=F6r de = • pengarna :-)

Antagligen vinner jag ingenting, det brukar vara s=E5.

--Tobias

=C5k f=F6rsta klass t=E5g till Link=F6ping och Sagoland-butiken s=E5
kan du k=F6pta =F6ver 400 st. :) Suck! Min farsa k=F6pte bara hem
tv=E5 flaskor julmust...

Tommy

Jag hade kunnat delta flera gånger om, så mycket julmust som jag och min brorsa
drack :-) Dessutom så stod det att önskningen var avgörande, så om jag hade
skickat in 10 brev där det stod "jag önskar mig massor av lego" (det var vad jag
skrev, tävlingen gick ut på att önska) så hade det inte förbättrat chanserna.

--Tobias