    Re: Announcing: SWELUG 7 —Olof Dahlberg
   (...) Gott att höra att du kom hem. Handduken skickar jag, och om jag hittar mina "Name Letter Pack" skickar jag med ett oöppnat paket eller två, det jag har öppnat saknar ju G, L, S, U och W. Jag ska försöka få tag i fler såna när jag åker till USA (...) (20 years ago, 7-Mar-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Announcing: SWELUG 7 —Andréas Rootzén
   (...) Åker till USA nästa vecka...det sa du ju inget om. Trevligt...namnpaket är mkt intressant...särskillt till datorprojektet och en hel del annat med för den delen. Är det nått annat där som är billigt/värt att köpa? /Andreas...som aldrig varit i (...) (20 years ago, 7-Mar-05, to lugnet.loc.se)