    Re: Announcing: SWELUG 7 —Tobbe Arnesson
   *pust* 4350 gram robot är 'klar', väskan är packad (?) och ULV-bana är framtagen... Vägbeskrivning ska skrivas ut och Olof's mobilnummer nedtecknas. Sen hämtar jag upp Harri 09.00... Ses imorgon! /T (20 years ago, 4-Mar-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Announcing: SWELUG 7 —Andréas Rootzén
   (...) Johan Akira Olof och Andreas är på plats. Jag har inte varit här så länge men de andra har börjat bygga en del. Jag körde fel några gånger och kom iväg lite väl sent. Men nu är jag här och så får vi se hur mycket min robot kvalar in på...han (...) (20 years ago, 4-Mar-05, to lugnet.loc.se)