  Re: SWELUG 7...och bytesföremål.

(...) Jag var inte seriös, men vill du byta så är det OK med mig :) Har bestämt mig för att inte lägga mer pengar på klossar samt att inte byta bort något av det jag har. När ekonomin repat sig och det värsta lystmätet på cykelköparfronten är dämpat (...) (20 years ago, 4-Mar-05, to lugnet.loc.se)

  Re: SWELUG 7...och bytesföremål.

(...) Du kanske har så det räcker redan...har ju sett lite bilder på där du bygger och det ser ut som att du är ganska välförsedd iaf...men vill du sälja byta den mot nått så skulle den vara intressant. 5604 och 6513 ; )...två istället för en? Då (...) (20 years ago, 4-Mar-05, to lugnet.loc.se)

  Re: SWELUG 7...och bytesföremål.

(...) Ha de skoj, hoppas ni tar mycket bilder tills vi andra dyker upp! :) (20 years ago, 4-Mar-05, to lugnet.loc.se)

  Re: SWELUG 7...och bytesföremål.

(...) Det känns som det ja. (...) Haha! Tror inte det va ;) Dessutom är det bara Model Team som lockar av det gamla (några enstaka Technicset undantaget). Kolla min wset lista får du se: (URL) jag har nästan alla bitar i rätt färg för att bygga 5581 (...) (20 years ago, 4-Mar-05, to lugnet.loc.se)