Re: Cad och sånt där...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 3 Mar 2005 03:04:05 GMT

In lugnet.loc.se, Tore Eriksson wrote:
In lugnet.loc.se, Andréas Rootzén wrote:
Hej allihop...skulle gärna lära mig mer om legocadprogram och hur man använder
dem...är det någon som 1 Har dem 2 Kommer i helgen 3 Kan ta med 4 Kan tänka sig
att dela med sig och visa lite?

Har aldrig satt mig i det öht och vet inte vad som är bäst eller standard eller
nått...ibland ser man här att folk lägger ut och ska förklara nått och så är det
bara en massa tecken...fattar noll ...bilder är ju lättare...eller om man har
program att köra det i så att det klarnar för en.

Tacksam för liten introduktion

Andreas

Jag kommer och tänker ta med mig en liten laptop. Fast jag är en rätt så usel
lärare förstås...

/Tore

Lugnt ...bara man får se hur det funkar och få lite tips så är det bra.
I jobbet behöver jag kunna skriva ut hur de ska bygga och så ...så det har en
rent praktisk anledning egentligen men även av intresse...

/Andreas