    Re: FYND!!! —Jari Pyyluoma
   (...) Tyvärr så har Stor & Liten inte alltid särskilt bra priser, men ett bra sortiment har dem. Toys R Us har nu efter jul höjt sina priser på lego! De har dock rea på några gamla set. (...) Lego för 25 lakan - det vore något! :-) Jari (...) (25 years ago, 9-Jan-00, to lugnet.loc.se)

        Re: FYND!!! —Tobias Möller
   Tyvärr är det så, de följer katalogens rekommenderade prsier. Jag har två lokala affärer nära mkig, den närmsta är lika dyr som Stor & Liten, den längre bort drar av 25% från katalogpriset. (...) Jag har räknat ut att jag kan köpa 333 3040 "Husask" (...) (25 years ago, 9-Jan-00, to lugnet.loc.se)