    Re: Announcing: SWELUG 7 —Harri Manni
   (...) Tur att man inte river alla gamla 'projekt' man börjat med, blir dock intressant om jag hinner göra något av det, det kanske får bli en autonom robot som får gå in i ringen... (20 years ago, 28-Feb-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Announcing: SWELUG 7 —Harri Manni
   (...) Nästan klar med min "robot", bara lite finlir kvar, det blev fjärrstyrt via kabel för att jag skulle hinna klart, kvalar in strax under 2kg, då ingår allt. Efter testkörning är jag uppriktigt orolig för vad som kommer hända när den kommer i (...) (20 years ago, 3-Mar-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Announcing: SWELUG 7 —Tobbe Arnesson
   Du spöar mig än så länge iaf. :) Måste ta tag i den där 'boten igen idag. Fick RC-prylarna förra måndagen men har inte gjort något alls. Hade ju varit bra om jag gjort det då, då hade man hunnit övningsköra i en hel vecka vid det här laget! /T som (...) (20 years ago, 3-Mar-05, to lugnet.loc.se)