  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) Okay grabbar. Jag har problem! Enbart ett körbart chassi är uppe i 2 kg och då har jag inte börjat bygga vapen eller på höjden än! Roboten är under den stipulerade 50 x 50 x 50 cm gränsen med marginal och som sagt bara ett chassi, dvs. ett (...) (20 years ago, 17-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Announcing: SWELUG 7

Eller så skippar vi viktgränsen helt och hållet eftersom den är ganska ointressant? Bygger man för tung robot blir den långsam medan en lättare 'bot är snabb. Båda kan ha sina fördelar. 50 x 50 x 50 cm är rätt stort förresten, men det är en bra (...) (20 years ago, 18-Feb-05, to lugnet.loc.se)