  Re: Betalningsalternativ för s@h

(...) Finns som beställningsvara hos Himet.se för 2.998,- såg jag precis: (URL) jag försökte få ett pris av dem förra hösten gick det inte att beställa ISD från LEGO för dem, ser ut som det ändrat sig nu! /T (20 years ago, 17-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Betalningsalternativ för s@h

(...) Glömde bort den här tråden och såg den först nu. ÄR dom pålitliga. verkar lite mysko att det där med förskottsbetalning. Sjyssta priser men vågar man. (19 years ago, 28-Apr-05, to lugnet.loc.se)