    Re: Announcing: SWELUG 7 —Andréas Rootzén
   (...) Ja enligt mig så kan det väl inte vara nått problem...någon annan som ser nått skumt i det här? Du menar alltså att du vill ha 2x3motorer som går i par om två...det går ju likabra att ha alla motorerna kopplade på den första och byta batterier (...) (20 years ago, 16-Feb-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Announcing: SWELUG 7 —Akira öberg
     (...) jo de e ju sant.. men ja öööö tanken var väll att man fick mera ström om man hadde 2 motagare, men visst de går ju att byta batterier om de skulle va så. /Akira (20 years ago, 16-Feb-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Announcing: SWELUG 7 —Tobbe Arnesson
   (...) Öh? (...) Tanken är väl, som jag förstått det, att låta två mottagare reagera samtidigt på sändarens utsignal. Om man t.ex. startar motor för framåt via sändaren startar två motorer i roboten, de går alltså parallellt. Ger dubbla styrkan på (...) (20 years ago, 17-Feb-05, to lugnet.loc.se)