  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) Ja enligt mig så kan det väl inte vara nått problem...någon annan som ser nått skumt i det här? Du menar alltså att du vill ha 2x3motorer som går i par om två...det går ju likabra att ha alla motorerna kopplade på den första och byta batterier (...) (20 years ago, 16-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) jo de e ju sant.. men ja öööö tanken var väll att man fick mera ström om man hadde 2 motagare, men visst de går ju att byta batterier om de skulle va så. /Akira (20 years ago, 16-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) Öh? (...) Tanken är väl, som jag förstått det, att låta två mottagare reagera samtidigt på sändarens utsignal. Om man t.ex. startar motor för framåt via sändaren startar två motorer i roboten, de går alltså parallellt. Ger dubbla styrkan på (...) (20 years ago, 17-Feb-05, to lugnet.loc.se)