  Mellandagsrea?

Hej! Vet ni om det finns någon leksaksaffär som har mellandagsrea? Min flickvän är ute och frossar i MR i kläder, men på lego verkar det bara vara någon rabatt på en tia eller så här och där. Eller har jag missat något? (Säg att jag har det!) Mvh, (...) (25 years ago, 27-Dec-99, to lugnet.loc.se)

  Re: Mellandagsrea?

Jag misstänker att det inte är annat än kläder på rea denna vecka. Nästa vecka kanske ... Om inte annat så börjar t.ex. IKEA sin rea först den sjätte. Men den som ser något får gärna säga till. Jari (...) (25 years ago, 27-Dec-99, to lugnet.loc.se)