  Re: Föreslagen MicroStad-standard

(...) Hehe, den missen har jag gjort :) (URL) Man behöver inte "hålla på med stad" för att bygga en microstad-modul. Hoppas jag. Har byggt väldigt lite stad i mina dagar som 'vuxen'-LEGOman. /Tobbe som ska slabba ihop några stadmoduler ikväll tror (...) (20 years ago, 9-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Föreslagen MicroStad-standard

(...) =:-O Jag får nog budgetera lite mer utrymme än jag trodde, om det ska se ut på det där viset! Olof (20 years ago, 9-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Föreslagen MicroStad-standard

(...) Men om man som jag inte håller på med lego stad så har man inte så mycket delar som skulle passa till det. Det va det jag menade. (20 years ago, 9-Feb-05, to lugnet.loc.se)