  Re: LTSOI (Lego-Träffs-Svar Och Inlägg)

(...) Jag har alltså varken mottagare eller sändare av fabrikat LEGO. Utan vill använda tredjepart sändare, mottagare och servon. Servona reglerar bara Polarity Swtiches eller Pneumatic Switches och utför inget riktigt arbete. Så att säga. Men det (...) (20 years ago, 2-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: LTSOI (Lego-Träffs-Svar Och Inlägg)

(...) Jo men kolla annars med frekvenser och så så bör det funka.ö..hade du bott lite närmare kunde du fått låna en uppsättning av mig. (...) Skulle du må va!?....Det gör ju inte heller det hela bättre av att jag har kurser i rcx-programmering för (...) (20 years ago, 2-Feb-05, to lugnet.loc.se)