    Re: Inbjudan till SWELUG 7 —Tommy Eriksson
   (...) Skriv upp mig. Det är så typiskt. När man hittar nån i sin egen stad så var bor han, jo på andra sidna stan. Nåväl ska kolla vilka bussar som finns. Ska flytta den 15 feb men kommer fortfarande bo i övre aggerud. Kan kanske inte hinna få ihop (...) (20 years ago, 1-Feb-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Inbjudan till SWELUG 7 —Olof Dahlberg
   (...) Tjena! Jodå, sånt är livet! Jag har dessutom flyttat ur det hus vi ska vara i och bor nu på landet utanför Örebro :-D Angående skjuts, så fixar jag det, inga problem. En möjlig tidplan blir då (Läs detta allihopa!) så här: 1700 Olof slutar (...) (20 years ago, 1-Feb-05, to lugnet.loc.se)