  Re: Inbjudan till SWELUG 7

HEJJSAN! nu är Akira Äntligen regad efter det 10,000 försöket (förstår inte varför de inte har funkat förut) jag skiulle oxå villja anmäla mej till 7 träffen Troligtvis åker jag tåg å behöver hämtning i nån närliggande stad då de värkar som det inte (...) (20 years ago, 20-Jan-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan till SWELUG 7

(...) Välkommen! Det var verkligen på tiden :) /Tobbe (20 years ago, 21-Jan-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan till SWELUG 7

(...) Välkommen! Hämtning kan vi nog fixa. Det finns följande alternativ, med angivande av tid i bil enkel väg: Örebro: om du kommer från norr eller vissa förbindelser från öst och syd (30 minuter) Degerfors: Övriga förbindelser österifrån och (...) (20 years ago, 24-Jan-05, to lugnet.loc.se)