Subject:
Äldre programmerbar/datastyrdbar kontrollpanel för 8? motorer
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 13 Jan 2005 11:08:28 GMT

Hej jag har hört nått om en gammal dacta enhet som ska vara typ som
controlcenter men som kunde styra långt fler motorer.

Har sökt efter en bild på den men det närmaste jag kommit är att jag hittat nått
på peeron som heter "Control Technology"...fanns varken bild eller inventering
men kanske är det detta.
Dessutom har jag hört om andra bolag som gjort grejer till att användas som RCX
men som har fler portar både in och ut...någon som har nått tips på sånt?

Great ball entrapment var helt okej...
Jag och Akira talade dock om att ha nått Robowars eller iaf jobba på det...
...men det är väl inte omöjligt att ha en sådan oxå...

Vore bra om man då skulle ha en början och ett slut på en 48x48 platta så att
man i så fall kan ha en start och ett slut markerat så att det går att skicka
vidare den till nästas ruta...

Dock har jag och Olof satsat lite pengar i monorail så vi är nog sugna på nått
månbasigt igen....

Som vanligt är det massa saker som iaf jag vill göra så det ska nog gå att ordna
lite av varje...nu tar vi ju inte en hel dag till en bro iaf.

MVH
Andréas