Subject:
Vårträff?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 6 Jan 2005 12:06:55 GMT

Nu börjar det bli dags att planera in var på våren det kan vara lämpligt....för
det är väl fler som är sugna, eller?

Så om de som är sugna anger ungefär vilken tidsperiod det skulle vara lämpligt.
(Typ cykelfolk skulle kunna skriva när det drar igång och sånt)
Sedan är det ju bara att se vem som vill bjuda in och bestämma helg
...tema...vilka som kommmer och sånt.

Jag vill komma och jag kan tänka mig att åka denna gången.

MVH
Andréas Rootzén