    God Jul (till de flesta) —Andréas Rootzén
   Önskar er alla en god Jul och försäkrar er om att det iaf inte ska gå någon nöd på mig oavsett hur många skramliga klappar jag får så vår jag nog vara nöjd iaf. 42 Kilo Lego (URL) hipti läser detta så är det där med en god jul inte till dig utan (...) (20 years ago, 23-Dec-04, to lugnet.loc.se)

        Re: God Jul (till de flesta) —Tobbe Arnesson
     42 kilo! Inte illa! Önskar detsamma till alla och en var, eftersom 2004 varit mer av ett cykelår än ett LEGO-år får det reflekteras i årets (h)julkort: (URL) kort finns kvar om någon tvunget måste se ett LEGO-relaterat julkort (URL) ) God Jul och (...) (20 years ago, 23-Dec-04, to lugnet.loc.se)

        Re: God Jul (till de flesta) —Anders Isaksson
     God Jul själv. Eftersom du inte var med på den tiden, så får du se mitt gamla julkort från 1998: (URL) God Jul alla andra! (20 years ago, 23-Dec-04, to lugnet.loc.se)

        Re: God Jul (till de flesta) —Johan Vettefors
   God Jul? Har lite svårt att tro att det är jul. Solen skiner, det är varmt och jag åt jordgubbar till frukost. Nåja God jul på er alla där hemma! Hoppas ni har i alla fall lite snö. Julhälsningar från södra halvklotet (Papua Nya Guinea) Johan (20 years ago, 24-Dec-04, to lugnet.loc.se)