  Re: Jo intensivt och trevligt var det...

(...) Ingen fara för min skull. Jag behövde en spark i rumpan. Var inte så sugen på att bygga en bro från start och lekte mest med annat. Var lite skeptisk till tornens konstruktion också (sorry Eric ;). Men det var helt klart värt det. Du borde ha (...) (20 years ago, 15-Nov-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Tornens konstruktion

(...) Hehehe, det var jag också. Det var därför jag satt och klurade så länge med dem. Det är svårt att se (om man inte byggt så mycket stort med LEGO förr) var och hur saker kommer att bända och skjuva, innan man kommit upp i storlek och då kan det (...) (20 years ago, 15-Nov-04, to lugnet.loc.se)