    Re: Förslag om tidsram för träffen —Tobbe Arnesson
   (...) Nej, det behövs nog inte? Dessutom kom jag på att man bör få använda LEGO-gummisnoddar/snören annars blir det svårt att göra en ballista/katapult. Vore trist om alla gjorde en trebuché!? (...) Vi åker över Örebro/E20 och då är inte Kumla någon (...) (20 years ago, 3-Nov-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Förslag om tidsram för träffen —Henrik Johansson
   (...) Det har tyvärr i sista stund dyckt upp förhinder för min del. Jag har lyckats dubbelboka mig helt enkelt. Har lovat att hjälpa syrran med 1års-kalas för hennes son. Jag kommer alltså inte på träffen och behöver således inte heller nån (...) (20 years ago, 8-Nov-04, to lugnet.loc.se)