    Re: Förslag om tidsram för träffen —Henrik Johansson
   (...) Inga storleksbegränsningar alls? (...) Nu för tiden är jag begåvad med en egen bil (dyrt men vansinigt bekvämt). Men har ni ändå vägarna förbi Kumla så hänger jag gärna med. /Henrik (20 years ago, 2-Nov-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Förslag om tidsram för träffen —Tobbe Arnesson
   (...) Nej, det behövs nog inte? Dessutom kom jag på att man bör få använda LEGO-gummisnoddar/snören annars blir det svårt att göra en ballista/katapult. Vore trist om alla gjorde en trebuché!? (...) Vi åker över Örebro/E20 och då är inte Kumla någon (...) (20 years ago, 3-Nov-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Förslag om tidsram för träffen —Henrik Johansson
   (...) Det har tyvärr i sista stund dyckt upp förhinder för min del. Jag har lyckats dubbelboka mig helt enkelt. Har lovat att hjälpa syrran med 1års-kalas för hennes son. Jag kommer alltså inte på träffen och behöver således inte heller nån (...) (20 years ago, 8-Nov-04, to lugnet.loc.se)