  LEGO-byggartävling i Leksand

(URL) att arrangörerna tillät en officiell modell i tävlingen. /Tobbe som inte var där (20 years ago, 1-Nov-04, to lugnet.loc.se)

  Re: LEGO-byggartävling i Leksand

(...) Ehh? Märkligt att man kan vinna med en modell byggd direkt ur lådan, inte direkt uppmuntrande att använda fantasin. Tycker det är tråkigt. (20 years ago, 2-Nov-04, to lugnet.loc.se)

  Re: LEGO-byggartävling i Leksand

(...) Jag kan förstå att besökarna, som röstar om vinnaren, tyckte att Sopwith Camel var den bästa modellen, men jag tycker att arrangörerna borde haft bättre koll och inte låtit den vara med i tävlingen. Jag vet inte varför, men av någon anledning (...) (20 years ago, 4-Nov-04, to lugnet.loc.se)