Re: Space shuttle Colorumbia eller Columbirado?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 20 Dec 1999 15:21:03 GMT

Jag fumlade visst...

Kolla med Anders Johansson, han skulle (kanske redan har) beställa
8460 från UK. Där kan du få tips. Det är kanske dags att ta upp nya

8480 ska det vara förstås.

beställningar för att få fler köpare och mindre fraktkostnad. Jag är
eventuellt intresserad av en Columbia. Någon annan?

Hmm, är det Columbia, Colorado eller något annat? Enligt pause är det
bara 'Space Shuttle'. Det är jallafall inte Challenger, väl?

// Eric
--
"The great thing about Lego isn't that you can build something out of it,
the great thing is that you can build something else."

  Eric Hampusgård (legobiten)
  Swedish AFOL Group
  purjo at hem dot passagen dot se