    Re: Träff i Jönköping helgen v 46 —Anders Franzén
   (...) Står inte med i listan och har nog ändå ingen möjlighet att komma, trots att jag sen i Augusti bor förhållandevis nära. Bara en fråga från den okunnige, vad är ett FLL tack på förhand /Andes Franzén (20 years ago, 11-Oct-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Träff i Jönköping helgen v 46 —Andréas Rootzén
   (...) Ursäka...jag tänkte skriva det men det blev inte av...First Lego League (Robottävlingen för mellanstadiet där man ska programmera en legorobot (RCX som jag inte vet vad det står för..."gula klossen" iaf) så den klarar en mängd uppdrag på olika (...) (20 years ago, 12-Oct-04, to lugnet.loc.se)