    Re: Köp på Bricklink —Andréas Rootzén
   (...) Jo ... jag har funderat på det ett tag men ville vänta till jag visste vilka affärer som jag skulle beställa ifrån annars kunde jag ju hört av mig tidigare. Vad var det som beställdes och var beställde du? Är det något du kommit på behöver (...) (20 years ago, 28-Sep-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Köp på Bricklink —Mikael Lundquist
   (...) Ni är välkommna in till mitt Bricklink affär "A Brickily Deal" (URL) såg på listan av delar som du/ni önskar och jag skulle tro att jag har 80 - 90 procent av allt ni önskar. Mina priser är i genomsnitt eller en av de billigaste på BL. Jag är (...) (20 years ago, 28-Sep-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Köp på Bricklink —Andréas Rootzén
   (...) Jag kollade igenom och det var visserligen en del bitar som var intressanta och några som var billigare (flaggor och technicpins) men annars hade du tyvärr inte de stora delarna som iaf jag var intresserad av och Precious Princess Palace var (...) (20 years ago, 28-Sep-04, to lugnet.loc.se)