RE: Köp på Bricklink
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 27 Sep 2004 20:49:55 GMT

Asch, synd att jag inte visste om detta tidigare. Jag gjorde en beställning
på Bricklink för ungefär tre veckor sedan, kunde ju ha tjänat lite på
frakten med en sambeställning med er... Jag har dock inte fått mina grejor
ännu men dom skulle ha skickats med airmail för en vecka sedan enligt
säljaren. Hoppas dom dyker upp snart...

/Karin

From: "Andreas Rootzen" <fralst@hotmail.com>
To: lugnet.loc.se@lugnet.com
Subject: Köp på Bricklink
Date: Sun, 26 Sep 2004 17:27:37 GMT

Hej jag ska köpa lite grejer på Bricklink och om det är någon som är sugen

att hänga på en order så är ni välkomna ...sätter över pengar till paypal i
mitten av veckan så hör av dig omgående om du är intresserad.

För vilka affärer det rör sig om och vad jag kommer beställa, se länken.

http://www.rootzen.se/lego.htm

MVH
Andréas Rootzén, Jönköping

Hitta rätt på nätet med MSN Sök http://search.msn.se/