    Legobyggardag —Andréas Rootzén
   Hej Har någon vägarna förbi Jönköping imorgon så välkommna och bygg. Jag kommer ha MASSA techniclego och vi bygger från 14-20 Platsen är Hovslätts Missionskyrka strax söder om Jönköping. Alla åldrar är välkomna men det lär bli mest tonåringar. MVH (...) (20 years ago, 12-Aug-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Legobyggardag —Harri Manni
     Lät riktigt roligt, synd att det är sån lång bit att åka. Hoppas ni har det riktigt trevligt och tar lite bilder så man får ta del av skapelserna! :) (...) (20 years ago, 13-Aug-04, to lugnet.loc.se)

         Re: Legobyggardag —Andréas Rootzén
     (...) Jo det var trevligt...strax över 6 meter högt blev den högsta skapelsen. Bron han vi aldrig klart med...tyvärr så hade alla andra bråttom hem så jag fick stanna kvar två timmar och plocka...men det funkar när man har betalt för det...bilder (...) (20 years ago, 13-Aug-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Legobyggardag —Anders Isaksson
     (...) Lite långt bort (och kort varsel :), men jag får önska: Ha det så trevligt!! Instämmer med föregående skrivare - gärna lite bilder efter evenemanget. (20 years ago, 13-Aug-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Legobyggardag —Tobbe Arnesson
   Jag var faktiskt i Jönköping i lördags och tog en fika, på väg hem från Ullared (finns lite Harry Potter, tittade inte så noga). Tänkte en tanke på dig Andréas - och Hikmet. Men inget blev besökt (förutom fiket som serverade chokladbollar som rann (...) (20 years ago, 18-Aug-04, to lugnet.loc.se)