    Ingen lösvikt i Örnsköldsvik :( —Tore Eriksson
   (...) Jag var på Barnens Hus i Ö-vik igår måndag. Ingen lösvikt ännu. Har hört att de ska lägga ned i Ö-vik. Om det är sant, så är ingen större skada skedd, förutom arbetstillfällena förstås. :/ /Tore (hmm, ska iväg & jobba om ett par timmar - inte (...) (20 years ago, 6-Jul-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Ingen lösvikt i Örnsköldsvik :( —Harri Manni
   (...) Var till Barnens Hus i Borlänge igår och nu börjar det bli rätt tunnt med bitar i lådan. Det första man fick göra var att 'tömma' lådan på mörkgråa 8x16(?) plattor så att man kommer åt godsakerna. ;) Första gången jag var dit fanns det en hel (...) (20 years ago, 8-Jul-04, to lugnet.loc.se)