  Lösvikt Karlstad

Tjing! Måste härmed meddela att Barnens Hus hade 2 välfyllda lådor med "lösvikt". Pris och påse är detsamma som rapporterats tidigare. De har haft dessa lådor länge, men som bekant har jag inte tagit mig för att komma dit de senaste två åren. =) (...) (20 years ago, 5-Jul-04, to lugnet.loc.se)

  Ingen lösvikt i Örnsköldsvik :(

(...) Jag var på Barnens Hus i Ö-vik igår måndag. Ingen lösvikt ännu. Har hört att de ska lägga ned i Ö-vik. Om det är sant, så är ingen större skada skedd, förutom arbetstillfällena förstås. :/ /Tore (hmm, ska iväg & jobba om ett par timmar - inte (...) (20 years ago, 6-Jul-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Ingen lösvikt i Örnsköldsvik :(

(...) Var till Barnens Hus i Borlänge igår och nu börjar det bli rätt tunnt med bitar i lådan. Det första man fick göra var att 'tömma' lådan på mörkgråa 8x16(?) plattor så att man kommer åt godsakerna. ;) Första gången jag var dit fanns det en hel (...) (20 years ago, 8-Jul-04, to lugnet.loc.se)

  Och i Eskilstuna...

(...) Var en snabbis på Barnens Hus i E-tuna. Måste säga att deras Lego-avdelning verkar degenerera. Priserna är i princip desamma som CoopForum nu, och urvalet mindre... Lösviktslåda fanns, innehåll ungefär som andra har beskrivit. Man fick (...) (20 years ago, 8-Jul-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Lösvikt Karlstad

(...) ¨ I Leksand har de samma, men Technic Brick 1x14 var det där, ljusgrå 6x12 plattor med ploppar bara längs kanterna köpte jag ett par påsar också, vingarna på mitt flygplan bir den modellen nu! Det fanns gott om röda 4x10 (4x12?) med pins för (...) (20 years ago, 9-Jul-04, to lugnet.loc.se)