 Local / Sverige / 214
213  |  215
Re: "Forening af nordiske LEGO-byggere"
Newsgroups:
lugnet.loc.se, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.fi, lugnet.loc.no
Date:
Thu, 16 Dec 1999 13:14:51 GMT
Viewed:
7770 times

Jacob Sparre Andersen skrev...
Er der en der vil prøve det her (jeg har ikke lige de
rigtige klodser ved hånden):

* Start med at stable to 2*2 plader.
* Sæt en 1*2 plader ovenpå.
* Sæt en 1*2 plade med en enkelt knob ovenpå.
* Så skal der tilføjes en 1*1 klods med knobber på alle
   fire sider.
* Sæt to 1*1 plader på to af den forrige klods'
   sideknobber (så den næsten er lige så bred som en
   1*2 klods).
* Sæt en 1*2 plade på hver af de to 1*1 plader fra forrige
   trin (de skal pege i samme retning som 2*2 pladerne).
* Sæt en 1*1 plade ovenpå 1*1 klodsen.
* Og slut af med et hoved.

Jag byggde det jag kunde från din beskrivning, titta om det
blev rätt.

http://hem.passagen.se/purjo/lego/index.html

Jeg ville bygge den helt i rødt eller gult, men det står
folk frit for at vælge.

Jag blandade.

// Eric
--
"The great thing about Lego isn't that you can build something out of it,
the great thing is that you can build something else."

  Eric Hampusgård (legobiten)
  Swedish AFOL Group
  purjo at hem dot passagen dot se