Subject:
Svar på min Bulkorder
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 1 May 2004 00:15:40 GMT

Halloj...jag fick svar på min bulkorder igår och tänkte att jag kunde lägga upp
priserna här.
Priserna är oavsett antal så det kvittar bara man köper över hundra av samma
bit.
3703 16 pinnars technicbit 4,5 sek
3873 Larvlänkar            0,45 sek

Speciellt larvlänkarna förvånade då de kostar mycket mer på bricklink...om det
inte är en eller två man ska ha och ändå handlar på det stället för ytterligare
4-5 dollar på samma gång.

Är det någon mer bit som någon kan vara intresserad av?
Hör av mig här innan jag skickar in den definitiva ordern...och jag har
mejlkontakt med dem så länge så jag kan nog fråga priser på fler bitar om det
skulle va.

Ni som är intresserade av något kan ju gärna få ange hur många bitar av varje ni
vill ha...kan ju fixa under hundra om det är nått jag ändå beställer.

MVH
Andréas